معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه کار فرهنگی بدون روابط عمومی و اطلاع رسانی ابتر است ، گفت : رسانه مهمترین ابزار در عرصه های فرهنگی و دینی است.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی ، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در نشست مشترک معاونان فرهنگی و مسئولان روابط عمومی ادارات کل اوقاف و امور خیریه استانها اظهارداشت : یکی از مباحث ارزشمند در بیانات مقام معظم رهبری پیرامون مدیریت جهادی ، آن است که اگر ایمان و هدف در مجموعه ای باشد ، قطعا در آن مجموعه ، فعالیت شبانه روزی ، عدم توقف در کار و تحقق اهداف روی خواهد داد.
 
وی ادامه داد:نداشتن ایمان به هدف ، انسان را در مسیر خسته می کند و مانع نتیجه بخش بودن فعالیت ها می شود.
 
حجت الاسلام شرفخانی با بیان اینکه دستیابی به اهداف والا و مقدس ، با نگاه تکلیف مداری و رویکرد سازمانی محقق نمی شود ، تصریح کرد : در تمام اختلافات موجود ، وجود هوای نفس مهمترین عامل است زیرا هدف در این صورت فراموش می شود.
 
وی با بیان اینکه کار فرهنگی بدون روابط عمومی و اطلاع رسانی ابتر خواهد بود ، گفت : رسانه مهمترین ابزار در عرصه های فرهنگی و دینی و نشر معارف الهی است.
 
حجت الاسلام شرفخانی در پایان خاطر نشان کرد : کار رسانه ای روابط عمومی و امور فرهنگی در سازمان اوقاف باید هر روز، به روز رسانی شود زیرا نیازهای مخاطب هر روز تغییر می کند و ابزارهای ارتباطی نیز در حال تغییر است.
/2759/